piątek, 14 czerwca 2019

Słowo wyjaśnienia i jada delej

Koniec roku szkolnego, więc trochę byłem zarobiony i nie było czasu napisać.

Rozwiązanie jest banalnie proste:
Każdy pakiet trzeba zainstalować osobno.

- ALE jak to!!?? - no tak to nie udało mi się wymusić automatycznej instalacji, czyli muszę nad tym jeszcze posiedzieć ( chce to zrozumieć, bo tak nie może być.. )

Szukam dalej i od nowa stawiam projekt, punktem wyjścia jest ostatni commit z Gita na dzień dzisiejszy.

Notatka:

1)
Polecenie "npm cache clear" w konsoli ma czyścić cache'a w razie problemów z instalacją.
Inna opcja to instalacja z flagą --cache pozwala z niego nie korzystać.

2)
udało mi się też wywołać błąd :-) , którego rozwiązaniem jest chyba właściwą kolejnością użycia komend.
Czyli odpowiednio najpierw

npm install

npm init

istnienie pliku package.json bez pakietów wywołało błąd i musiałem go usunąć i utworzyć chwilę później. Korzystając z gotowych pakietów można nawet nie wiedzieć o tej zależności.

END Notatka.


Co by nie było to trochę się nauczyłem - generatory nie są dla nowicjuszy :-)
Chyba że właśnie dla nich są napisane ( chyba takiego zrobię ).

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz