środa, 6 maja 2015

Inwazja Makiet, czyli małe dzieła sztuki, cieszące oko i poruszające coś tam w środku

 Witam, cieszy mnie że zaglądasz.
Popłynąłem trochę, w Piszu są ludzie od battla [link Google Grafika].
W młodości budowałem makiety, figurkowcy i modelarze wiedzą o czym mówię. Tak sobie pomyślałem, że dzieciaki oszaleją jak czasem pojawi się makieta kolejki - działająca, albo makieta do zabawy (tak czyli pewnie do zepsucia) przed Piernikarnią, albo w środku. W zeszłym roku coś tam starałem się mówić o makiecie zamku, dla turystów, obok ruin  - coś bardzo prostego z informacją, że w Muzeum Ziemi Piskiej jest dużo więcej fajnych rzeczy do zobaczenia, ale może za cicho bo wszyscy ostrożni przed wyborami i nie poszło.
Dziś dzięki Wam i akcji na PolakPotrafi, jest szansa to realizować.

  Może nie będą zrobione z piernika, ale z tektury, drewna, albo betonu i z takimi dodatkami do budowy makiet których jest za dużo na rynku by je wymienić. Monika rozmawiała z Paniami w dziale promocji Pisza. Kontakt jest może się dogadamy i pojawię się trochę makiet w całym Piszu. Nietuzinkowa kawiarnia - Piernikarnia Cafe, może być mecenasem, który mógłby wystawić je w całym mieście. Atrakcja dla dzieci i dorosłych. Przecież taki jest Cel Piernikarni Cafe - miejsce z pasją.

Zainteresowany? Napisz komentarz

Pozdrawiam
Łukasz Martyn
Piernikarnia Cafe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz